Наукова періодика України Educational dimension


Романюк К. О. 
Формування готовності педагогів ДНЗ до виховання міжетнічної толерантності дітей (за результатами експериментального дослідження) / К. О. Романюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 359-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_61
Аргументовано, що педагог, який прагне сформувати компетентну особистість, і сам має розвивати власні особистісні та професійні якості. У цьому контексті актуалізовано новітні педагогічні дослідження проблеми виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку, готовності педагогів до виховання цієї якості. Задля виявлення рівня готовності педагогів дошкільних навчальних закладів до проблеми виховання міжетнічної толерантності дітей проведено анкетування, яким було охоплено вихователів західноукраїнського регіону. На основі аналізу даних анкетування визначено причини посилення уваги до проблеми виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку. У контексті окресленої проблеми акцентовано увагу на потребі якісної підготовки вихователів до роботи в сучасних ДНЗ на основі діалогу, толерантності, полікультурності у вищих педагогічних навчальних закладах. Аргументировано, что педагог, который стремится сформировать компетентную личность, и сам должен развивать собственные личностные и профессиональные качества. В этом контексте актуализированы новейшие педагогические исследования проблемы воспитания межэтнической толерантности детей старшего дошкольного возраста, готовности педагогов к воспитанию этого качества. Для выявления уровня готовности педагогов дошкольных учебных заведений к проблеме воспитания межэтнической толерантности детей проведено анкетирование, которым было охвачено воспитателей западноукраинского региона. На основе анализа данных анкетирования определены причины усиления внимания к проблеме воспитания межэтнической толерантности детей старшего дошкольного возраста. В контексте обозначенной проблемы акцентировано внимание на необходимости качественной подготовки воспитателей к работе в современных ДОУ на основе диалога, толерантности, поликультурности в высших педагогических учебных заведениях.It is argued, that a teacher, who aims to form a competent personality, should develop their own personal and professional qualities. In this context, the paper actualizes new pedagogical researches of the issue of developing senior preschool children’s interethnic tolerance and the teachers’ preparedness for developing this quality. For determining the level of preschool teachers’ preparedness for the issue of developing children’s interethnic tolerance, a survey was conducted among the Western Ukrainian educators. Based on the survey data analysis, causes of increased attention to the problem of developing interethnic tolerance of senior preschoolers were determined.
  Повний текст PDF - 554.606 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романюк К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романюк К. О. Формування готовності педагогів ДНЗ до виховання міжетнічної толерантності дітей (за результатами експериментального дослідження) / К. О. Романюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 359-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_61.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романюк Катерина Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського