Наукова періодика України Educational dimension


Панішева О. В. 
Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця / О. В. Панішева // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 354-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_60
Розглянуто шляхи трансформації змісту дисципліни "Основи алгоритмізації та математична логіка" задля формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів та вчителів інформатики. Обґрунтовано, що трансформація змісту дисципліни "Математична логіка" відбувається через його доповнення професійно значущими знаннями, демонстрацію міжпредметних зв’язків, виконання спеціально дібраних вправ. Це не знижує якості знань, а навпаки, надає їм професійної спрямованості. Доведено, що добірка практичного матеріалу, який дозволяє здійснювати принцип професійної спрямованості у викладанні математичних дисциплін майбутнім учителям інформатики, укладання системи дидактичних завдань професійно спрямованого змісту, що сприяють становленню ключових та професійних компетентностей, створення спеціальних навчальних посібників для студентів є перспективними практичними завданнями викладачів вищої школи. Рассмотрены пути трансформации содержания дисциплины "Основы алгоритмизации и математическая логика" для формирования профессиональных компетенций будущих инженеров-программистов и учителей информатики. Обосновано, что трансформация содержания дисциплины "Математическая логика" происходит через дополнения профессионально значимыми знаниями, демонстрацию межпредметных связей, выполнение специально подобранных упражнений. Это не снижает качества знаний, а наоборот, придает им профессиональной направленности. Доказано, что подборка практического материала, который позволяет осуществлять принцип профессиональной направленности в преподавании математических дисциплин будущим учителям информатики, построение системы дидактических задач профессионально направленного содержания, способствующих становлению ключевых и профессиональных компетенций, создание специальных учебных пособий для студентов являются перспективными практическими задачами преподавателей высшей школы.Ways of transforming the subject matter of discipline “Basics of algorithmization and mathematical logic” for developing future engineers-programmers’ and IT teachers’ professional competences are discussed. It is proven, that transformation of subject matter of discipline “Mathematical logic” occurs through addition of professionally significant knowledge, manifestation of interdisciplinary connections, and doing specifically selected exercises. It doesn’t lower the quality of knowledge; vice versa, it adds professional focus to it.
  Повний текст PDF - 454.221 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панішева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панішева О. В. Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця / О. В. Панішева // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 354-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_60.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панішева Ольга Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського