Наукова періодика України Educational dimension


Мартиненко С. М. 
Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи / С. М. Мартиненко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_6
З’ясовано поняття діагностичної компетентності. Обґрунтовано систему діагностичних компетенцій, якими мають володіти майбутні вчителі початкової школи. Визначено поетапність їх формування. Підкреслено, що запропонована поетапність ураховувала логіку вивчення психолого-педагогічних, фахових дисциплін, проходження педагогічної практики, науково-дослідної роботи, уможливила передбачення взаємозв’язку і взаємозумовленості не лише самих етапів, а й основних функціональних завдань професійної підготовки в умовах багатопрофільного університету. Охарактеризовано основні компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи під час професійної підготовки. Зроблено висновок, що основні етапи та компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи підтвердили свою дієвість упродовж усього періоду навчання у ВНЗ. Определено понятие диагностической компетентности. Обоснована система диагностических компетенций, которыми должны обладать будущие учителя начальной школы. Определены этапы их формирования. Подчеркнуто, что предложенная поэтапность учитывала логику изучения психолого-педагогических, профессиональных дисциплин, педагогической практики, научно-исследовательской работы. Это предусматривает взаимосвязь и взаимообусловленность не только самих этапов, но и основных функциональных задач профессиональной подготовки в условиях многопрофильного университета. Охарактеризованы основные компоненты формирования диагностических компетенций у будущих учителей начальной школы во время профессиональной подготовки. Сделан вывод о том, что основные этапы и компоненты формирования диагностических компетенций у будущих учителей начальной школы подтвердили свою действенность на протяжении всего периода обучения в вузе. The notion of diagnostic competence is clarified. System of diagnostic competencies, which future primary teachers should possess, is substantiated. Stages of their formation are specified. It is stressed, that the logic of studying psychological-pedagogical, professional subjects, teaching practice, scientific research was considered in the suggested stages; these stages enabled predicting interconnection and mutual determination of not only the stages themselves, but also of basic functional tasks of professional training in a multi-profiled university. Basic components of forming future primary teachers’ diagnostic competencies in the course of professional training are described.
  Повний текст PDF - 434.416 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартиненко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартиненко С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи / С. М. Мартиненко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мартиненко Світлана Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського