Наукова періодика України Educational dimension


Нечипоренко К. П. 
Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи / К. П. Нечипоренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 349-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_59
Проаналізовано особистісні складники професійної компетентності. З’ясовано, що кваліфікаційно-особистісна готовність педагога складається з трьох структур: професійної готовності, психолого-педагогічних якостей та соціально-перцептивних навичок конкурентної боротьби. Наголошено, що конкурентоздатного фахівця характеризує сформованість єдиного комплексу професійних знань, умінь, навичок та психолого-педагогічних якостей. Визначено інтелектуально-творчі уміння як педагогічні уміння, які є одними з основних складників професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Зроблено висновок, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи має бути спрямовано на розвиток його інтелектуально-творчих умінь та забезпечення готовності до формування інтелектуально-творчих умінь учнів. Проанализированы личностные составляющие профессиональной компетентности. Выяснено, что квалификационно-личностная готовность педагога состоит из трех структур: профессиональной готовности, психолого-педагогических качеств и социально-перцептивных навыков конкурентной борьбы. Отмечено, что конкурентоспособного специалиста характеризует сформированность единого комплекса профессиональных знаний, умений, навыков и психолого-педагогических качеств. Определены интеллектуально-творческие способности как педагогические умения, которые являются одними из основных составляющих профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы. Сделан вывод, что профессиональная подготовка будущего учителя начальной школы должна быть направлена на развитие его интеллектуально-творческих умений и обеспечения готовности к формированию интеллектуально-творческих умений учащихся. Personal components of professional competence are analyzed. It is revealed, that teacher’s qualification-personal preparedness comprises three structures: professional preparedness, psychological-pedagogical qualities and social-perceptive skills of competitive struggle. It is stressed, that a competitive professional is characterized by formation of integral complex of professional knowledge, abilities, skills and psychological-pedagogical qualities. Intellectual-creative abilities are defined as pedagogical skills, being among main components of future primary teacher’s professional competence.
  Повний текст PDF - 436.768 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нечипоренко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нечипоренко К. П. Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи / К. П. Нечипоренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 349-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_59.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нечипоренко Катерина Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського