Наукова періодика України Educational dimension


Цісарук І. В. 
Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій / І. В. Цісарук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 327-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_55
Аргументовано, що раціональна організація самостійної роботи студентів є запорукою успіху в навчанні. Головною метою самостійної роботи є формування професійно необхідних якостей майбутнього фахівця. Тому методологічним принципом самостійної роботи, як форми навчання у ВНЗ, є професійна спрямованість. Розкрито основні підходи до організації самостійної роботи студентів під час вивчення технологічних дисциплін. Проаналізовано три блоки: мотиваційний, технологічний і організаційний у підготовці студентів до самостійної роботи й керівництва нею. Доведено, що різні підходи щодо проблеми підготовки до самостійної роботи забезпечують розвиток і самовдосконалення особистості студента на основі врахування його індивідуальних особливостей.Аргументировано, что рациональная организация самостоятельной работы студентов является залогом успеха в обучении. Главной целью самостоятельной работы является формирование профессионально необходимых качеств будущего специалиста. Поэтому методологическим принципом самостоятельной работы как формы обучения в вузе, является профессиональная направленность. Раскрыты основные подходы к организации самостоятельной работы студентов при изучении технологических дисциплин. Проанализированы три блока: мотивационный, технологический и организационный в подготовке студентов к самостоятельной работе и руководства ею. Доказано, что различные подходы по проблеме подготовки к самостоятельной работе обеспечивают развитие и самосовершенствование личности студента на основе учета его индивидуальных особенностей.It is argued, that rational organization of students’ independent learning provides learning success. The primary goal of independent learning is forming the professionally necessary qualities of future specialist. That’s why professional orientation is the methodological principle of independent learning as a form of university education. Basic approaches to organization of students’ independent learning in the course of studying technological disciplines are revealed. Three units of preparing the students for independent work and managing it are analyzed: motivational, technological and organizational. It is proven, that different approaches to the issue of preparing for independent work provide students’ personal development and self-improvement based on taking into account his or her individual features.
  Повний текст PDF - 515.744 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цісарук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цісарук І. В. Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій / І. В. Цісарук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 327-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_55.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цісарук Ірина Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського