Наукова періодика України Educational dimension


Цісарук В. Ю. 
Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини / В. Ю. Цісарук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 320-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_54
Визначено стан готовності вчителів технологій до навчання школярів у галузі художнього оброблення деревини. Обґрунтовано структуру цієї готовності. Перевірено та описано рівень готовності педагогів загальноосвітніх шкіл Львівської та Тернопільської областей. Отримані результати дозволили констатувати, що в шкільній практиці не ведеться системної, цілеспрямованої роботи з організації на науково-практичному рівні занять з художнього оброблення деревини, що зумовлено низкою причин, зокрема: наявністю у вчителів-практиків поверхових знань (соціально-гуманітарних, художньо-проектних, техніко-технологічних, психолого-педагогічних, дидактико-методичних) у досліджуваній галузі; недостатнім рівнем практичної підготовки у царині проектування і виготовлення декоративно-ужиткових виробів з дерева; відсутністю вмінь здійснювати моніторинг творчої художньо-трудової діяльності учнів; небажанням педагогів займатися самоосвітою. Определено состояние готовности учителей технологий в обучении школьников в области художественного обработки древесины. Обосновано структуру этой готовности. Проверен и описан уровень готовности педагогов общеобразовательных школ Львовской и Тернопольской областей. Полученные результаты позволили констатировать, что в школьной практике не ведется системная, целенаправленная работа по организации на научно-практическом уровне занятий по художественной обработке древесины. Это обусловлено рядом причин, в частности: наличием у учителей-практиков поверхностных знаний (социально-гуманитарных, художественно-проектных, технико-технологических, психолого-педагогических, дидактико-методических) в исследуемой области; недостаточным уровнем практической подготовки в области проектирования и изготовления декоративно-прикладных изделий из дерева; отсутствием умений осуществлять мониторинг творческой художественно-трудовой деятельности учащихся; нежеланием педагогов заниматься самообразованием. State of technologies teachers’ preparedness for teaching pupils in the field of artistic wood treatment is defined. The structure of this preparedness is substantiated. Level of teachers’ preparedness in schools of Lvivska and Ternopilska oblasts is reviewed and described. The obtained results have shown, that in the school practice there is no work on organizing the artistic wood treatment classes on scientific-practical level; this is caused by a number of reasons, including practicing teachers’ superficial knowledge in the researched field (social-humanitarian, artistic-project, technical-technological, psychological-pedagogical, didactical-methodical knowledge).
  Повний текст PDF - 547.567 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цісарук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цісарук В. Ю. Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини / В. Ю. Цісарук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 320-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цісарук Віталій Юрійович (1987–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського