Наукова періодика України Educational dimension


Мандрико Т. В. 
Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін / Т. В. Мандрико, Н. В. Михайленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 305-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_51
З’ясовано дидактичні завдання інформаційно-комунікаційних технологій у ВНЗ. Визначено найбільш ефективні засоби серед різноманіття навчальних мультимедійних технологій автоматизовані навчальні системи: мультимедійні презентації; комп’ютерні тренажери; відеодемонстрації; навчальні фільми. Розкрито цікавий прийом використання на заняттях психолого-педагогічних дисциплін – фотомонтаж, що становить відхід від звичайної презентації і спробу пошуку власного відкриття, нового пізнання та осмислення. Доведено, що цей прийом робить заняття методично змістовним, творчим, оскільки навчає майбутніх учителів спостерігати, визначати найсуттєвіше, сприяє формуванню інтересу до процесу становлення особистості, виробленню навичок висловлення власних думок, їх аргументації.Определены дидактические задачи информационно-коммуникационных технологий в вузе. Найдены наиболее эффективные средства во всем многообразии учебных мультимедийных технологий автоматизированные обучающие системы: мультимедийные презентации; компьютерные тренажеры; видеодемонстрации; учебные фильмы. Выявлен интересный прием использования на занятиях психолого-педагогических дисциплин – фотомонтаж, который отходит от обычной презентации и представляет попытку поиска собственного открытия, нового познания и осмысления. Доказано, что этот прием делает занятия методично содержательным, творческим, поскольку учит будущих учителей наблюдать, определять наиболее существенное, способствует формированию интереса к процессу становления личности, выработке навыков выражения собственных мыслей, их аргументации.Didactic tasks of information-communication technologies in university are clarified. The most efficient automated education systems among the whole variety of educational multimedia technologies are determined: multimedia presentations, computer simulators, video demonstrations, and educational movies. An interesting method for using at psychological-pedagogical classes is revealed – photomontage, involving withdrawal from the usual presentation and an attempt at searching for own discovery, new cognition and interpretation.
  Повний текст PDF - 443.979 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мандрико Т.
  • Михайленко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мандрико Т. В. Роль і місце ІКТ у викладанні психолого-педагогічних дисциплін / Т. В. Мандрико, Н. В. Михайленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 305-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_51.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського