Наукова періодика України Educational dimension


Коньок М. М. 
Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій / М. М. Коньок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 284-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_47
Зауважено, що міжпредметні зв’язки дозволяють будувати пізнавальну діяльність студентів на основі загальнонаукових ідей і методів та формують загальні здібності вчитися й розкривають загальні принципи побудови науки. Проаналізовано проблеми розвитку ідеї міжпредметних зв’язків у педагогіці різних європейських країн, що дозволило виокремити зумовлені методологією вихідні вимоги до їх здійснення. Визначено, що основними функціями міжпредметних зв’язків є освітня, розвивальна, виховна та координаційна. Доведено необхідність удосконалення організаційної й координаційної роботи щодо налагодження зв’язків між навчальними предметами та циклами (професійно-технічного та загальноосвітнього). Підкреслено, що необхідний систематичний підхід під час застосування зв’язків на теоретичних та практичних заняттях із використанням активних методів навчання. Отмечено, что межпредметные связи позволяют строить познавательную деятельность студентов на основе общенаучных идей, методов и формируют общие способности обучаться, и раскрывают общие принципы построения науки. Проанализированы проблемы развития идеи межпредметных связей в педагогике разных европейских стран, что позволило выделить обусловленные методологией исходные требования к их осуществлению. Определено, что основными функциями межпредметных связей является образовательная, развивающая, воспитательная и координационный. Доказана необходимость усовершенствования организационной и координационной работы по налаживанию связей между учебными предметами и циклами (профессионально-технического и общеобразовательного). Подчеркнуто, что необходим систематический подход при применении связей на теоретических и практических занятиях с применением активных методов обучения. It is noted, that interdisciplinary connections facilitate building students’ cognitive activity based on general scientific ideas and methods, form general learning skills, and reveal general principles of building science. Problems of development of the idea of interdisciplinary connections in pedagogy of various European countries were analyzed, which allowed specifying initial requirements for their implementation, conditioned by the methodology. Following basic functions of interdisciplinary connections were determined: educational, developmental, upbringing and coordinational.
  Повний текст PDF - 452.336 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коньок М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коньок М. М. Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій / М. М. Коньок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 284-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського