Наукова періодика України | Educational dimension | ||
Севастьянова О. С. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій / О. С. Севастьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_46 Висвітлено погляди дослідників на проблему формування професійної компетентності педагога. Подано структуру професійної компетентності сучасного вчителя технологій. Розглянуто підходи до визначення поняття "професійна компетентність". Наголошено, що професійна компетентність вчителя технологій пов’язується із знанням дисципліни, у викладанні якої спеціалізується майбутній учитель; знаннями, що стосуються керування процесом пізнання; знаннями з організації системи технологічної освіти; творчого підходу до кожного учня. Акцентовано особливу увагу на сутність інноваційних технологій як аспекту підготовки майбутніх учителів технологічної освіти. Запропоновано до використання активні методи навчання: діалогічні, дискусійні, ділові ігри.Освещены взгляды исследователей на проблему формирования профессиональной компетентности педагога. Подано структуру профессиональной компетентности современного учителя технологий. Рассмотрены подходы к определению понятия "профессиональная компетентность". Отмечено, что профессиональная компетентность учителя технологии связывается со знанием дисциплины, в преподавании которой специализируется будущий учитель; знаниями, касающиеся управления процессом познания; знаниями по организации системы технологического образования; творческого подхода к каждому ученику. Акцентировано особое внимание на сущность инновационных технологий как аспекта подготовки будущих учителей технологического образования. Предложено к использованию активные методы обучения: диалогические, дискуссионные, деловые игры.Scholars’ views regarding the issue of forming teacher’s professional competence are dwelled upon. The structure of modern technologies teacher’s professional competence is presented. It is stressed, that technologies teacher’s professional competence is linked to knowledge of the discipline, taught by the future teacher; to knowledge regarding management of cognitive process; knowledge of organizing the technological education system; creative approach to each pupil. Particular attention is paid to the essence of innovative technologies as an aspect of training future technological education teachers. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Севастьянова О. С. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій / О. С. Севастьянова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |