Наукова періодика України Educational dimension


Ребенок В. М. 
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій викладачами вищої школи в навчальному процесі / В. М. Ребенок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_33
Визначено чинники, що сприяють ефективності розв’язання педагогічних професійних завдань в умовах інформатизації професійного психолого-педагогічного середовища. Виокремлено п’ять функціональних можливостей використання телекомунікацій в освіті. Наголошено, що створення навчальних програм, навчальних і методичних матеріалів, навчальних посібників нового типу, зорієнтовано на активне використання інформаційних технологій. Доведено, що використання інформаційних комунікаційних технологій дає можливість значно розширити і поглибити зміст навчання, доступний для всіх вікових груп студентів та суттєво змінити методи й організаційні форми навчання. На конкретних прикладах продемонстровано, як інформаційно-комунікаційні технології дозволяють будувати процес навчання: до змісту навчання включається вивчення стратегій розв’язування завдань, у тому числі творчих; забезпечується аналіз і засвоєння студентом своєї власної діяльності; зміст професійного навчання будується з урахуванням виробничих процесів. Определены факторы, способствующие эффективности решения педагогических профессиональных задач в условиях информатизации профессионального психолого-педагогической среды. Выделены пять функциональных возможностей использования телекоммуникаций в образовании. Отмечено, что создание учебных программ, учебных и методических материалов, учебных пособий нового типа, ориентировано на активное использование информационных технологий. Доказано, что использование информационных коммуникационных технологий дает возможность значительно расширить и углубить содержание обучения, доступных для всех возрастных групп студентов и существенно изменить методы и организационные формы обучения. На конкретных примерах показано, как информационно-коммуникационные технологии позволяют строить процесс обучения. К содержанию обучения подключается изучение стратегий решения задач, в том числе творческих; обеспечивается анализ и усвоение студентом своей собственной деятельности; содержание профессионального обучения строится с учетом производственных процессов.The paper specifies factors facilitating efficiency of resolving pedagogical professional tasks under the conditions of informatization of professional psychological-pedagogical environment. Five functional options of using telecommunications in education are specified. It is stressed, that creating curriculums, educational and methodical materials and study guides of new type is focused on active utilization of information technologies. It is proven, that using information technologies allows to considerably broaden and deepen the content of education, available for all age groups of students, and to essentially change methods and organizational forms of education.
  Повний текст PDF - 439.997 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ребенок В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ребенок В. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій викладачами вищої школи в навчальному процесі / В. М. Ребенок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ребенок Вадим Михайлович (1985–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського