Наукова періодика України Educational dimension


Нестеренко В. В. 
Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання / В. В. Нестеренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_28
Констатовано, що заочна педагогічна освіта ще не зазнала суттєвих позитивних змін щодо створення необхідних дидактичних умов самостійної роботи студентів-заочників. З’ясовано переваги заочного навчання. Сформульовано чинники, що визначають організацію і управління самостійною навчальною діяльністю студентів-заочників. Проаналізовано дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів, що впливають на процес формування професійних якостей і дозволяють управляти, вести цей процес у раціональному співвідношенні предметного змісту і практичної спрямованості навчальної діяльності із застосуванням ефективних форм, методів, прийомів навчання майбутніх педагогів. Доведено, що використання запропонованих підходів у проектуванні освітніх технологій, їх реалізація надає можливість удосконалення процесу управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання.Констатировано, что в заочном педагогическом образовании пока нет существенных положительных изменений по созданию необходимых дидактических условий самостоятельной работы студентов-заочников. Показаны преимущества заочного обучения. Сформулированы факторы, определяющие организацию и управление самостоятельной учебной деятельностью студентов-заочников. Проанализированы дидактические условия управления самостоятельной учебной деятельностью студентов, влияющие на процесс формирования профессиональных качеств и позволяют управлять, вести этот процесс в рациональном соотношении предметного содержания и практической направленности учебной деятельности с применением эффективных форм, методов, приемов обучения будущих педагогов. Доказано, что использование предложенных подходов в проектировании образовательных технологий, их реализация предоставляет возможность усовершенствования процесса управления самостоятельной учебной деятельностью студентов заочной формы обучения.It is stated, that distance higher education has yet to undergo significant positive changes regarding creation of necessary didactic conditions for extramural students’ independent learning. Advantages of distance learning are clarified. Factors defining organization and management of extramural students’ independent learning are specified. The paper analyzes didactic conditions of managing students’ independent learning, which influence the development of professional qualities and facilitate managing, directing this process according to sensible proportion of subject matter and practical focus of educational activity with using effective forms, methods and tools of training future teachers.
  Повний текст PDF - 458.117 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нестеренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нестеренко В. В. Дидактичні умови управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання / В. В. Нестеренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нестеренко Вікторія Володимирівна (педагогічні науки)
  • Нестеренко Вікторія Валентинівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського