Наукова періодика України Educational dimension


Кучер З. С. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування / З. С. Кучер // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_25
Висвітлено сутність поняття "активність". Визначено види активності, фази навчального проектування, умови активізації пізнавальної діяльності студентів, що сприяють розвитку навчально-пізнавального інтересу, формуванню мотивації навчання. Описано процес формування проектної культури студентів, за якого здійснюються різні види діяльності: планування, прогнозування, моделювання, конструювання, робота з ідеями. Проаналізовано принципи, норми та правила проектування, що дозволяють організувати діяльність студентів від ідеї до її практичного втілення. Доведено суттєві переваги індивідуального проекту. Виявлено психологічні особливості сучасної проектної діяльності. Доведено, що необхідною навчальною формою розвитку пізнавальної активності є лабораторні й практичні заняття, саме тут засвоєння наукових знань здійснюється у формі розв’язання життєвих або лабораторно представлених проблем, а процес пізнавальної активності виражений як практичне мислення та дослідження. Определена сущность понятия "активность". Определены виды активности, фазы учебного проектирования, условия активизации познавательной деятельности студентов, которые способствуют развитию учебно-познавательного интереса, формированию мотивации учения. Описан процесс формирования проектной культуры студентов, при котором осуществляются различные виды деятельности: планирование, прогнозирование, моделирование, конструирование, работа с идеями. Проанализированы принципы, нормы и правила проектирования, позволяющие организовать деятельность студентов от идеи до ее практического воплощения. Доказаны существенные преимущества индивидуального проекта. Выявлены психологические особенности современной проектной деятельности.Essence of “activeness” notion is clarified. Types of activeness, stages of educational projecting, conditions for increasing students’ cognitive activity, which facilitate development of educational cognitive interest and forming motivation for learning are defined. The paper describes process of forming students’ project culture: planning, predicting, modeling, constructing, work with ideas. Principles, norms and rules of projecting, which facilitate organizing the students’ activity all the way from an idea to its practical realization are analyzed. Considerable advantages of individual projects are proven. Psychological peculiarities of modern project activity are specified.
  Повний текст PDF - 451.631 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучер З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучер З. С. Активізація пізнавальної діяльності студентів технолого-педагогічного факультету засобами проектування / З. С. Кучер // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучер Зоя Сидорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського