Наукова періодика України Educational dimension


Кулінка Ю. С. 
Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості / Ю. С. Кулінка // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_22
Акцентовано особливу увагу на зростання вимог до професійної підготовки вчителя. Наголошено, що виникла необхідність здійснювати перехід до індивідуального підходу в навчанні, розвитку творчих здібностей студентів, спираючись на їх самостійну роботу, активні форми та методи навчання. Рекомендовано застосовувати моделювання як методу виховання та навчання студентів. Підкреслено, що педагогічне моделювання є формою всіх видів педагогічної роботи: дослідження, діагностики, консультування, превенції та корекції. Виходячи зі специфіки формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у роботі з підлітками девіантної поведінки, структуровано групи педагогічних ситуацій превентивної спрямованості. Доведено, що запропонована система моделювання педагогічних ситуацій превентивної спрямованості вчить майбутніх педагогів дослідницькій діяльності, задає з наукової точки зору зміст і порядок вивчення педагогічних явищ у конкретній ситуації.Акцентировано особое внимание на рост требований к профессиональной подготовке учителя. Отмечено, что возникла необходимость осуществлять переход к индивидуальному подходу в обучении, развитии творческих способностей студентов, опираясь на их самостоятельную работу, активные формы и методы обучения. Рекомендуется применять моделирование как метод воспитания и обучения студентов. Подчеркнуто, что педагогическое моделирование является формой всех видов педагогической работы: исследования, диагностики, консультирования, превенции и коррекции. Исходя из специфики формирования педагогической компетентности будущего учителя технологии в работе с подростками девиантного поведения, структурированы группы педагогических ситуаций превентивной направленности. Доказано, что предложенная система моделирования педагогических ситуаций превентивной направленности учит будущих педагогов исследовательской деятельности, задает с научной точки зрения содержание и порядок изучения педагогических явлений в конкретной ситуации.Particular attention is paid to increasing requirements for teachers’ professional training. Emphasis is made on emergence of necessity for transition to personal approach in education, development of students’ creative abilities, relying on their independent work, active forms and methods of education. It is recommended to use modeling as a method of educating and teaching students. It is emphasized, that pedagogical modeling is a form of each type of pedagogical activities: investigation, diagnostics, consulting, prevention and correction.
  Повний текст PDF - 459.142 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кулінка Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кулінка Ю. С. Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості / Ю. С. Кулінка // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кулінка Юлія Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського