Наукова періодика України Educational dimension


Серьогіна І. Ю. 
Технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_21
Визначено складники умінь і навичок самоконтролю студентів. Охарактеризовано основні етапи технології формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів. Запропоновано власну дидактичну технологію формування умінь і навичок самоконтролю у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів, що містить п’ять універсальних етапів: орієнтаційний, інформаційний, діяльнісно-практичний, узагальнюючий та контрольний. На підставі результатів дослідно-експериментальної роботи підтверджено доцільність використання запропонованої технології формування умінь та навичок самоконтролю студентів, оскільки відбулися позитивні зміни в їх мотиваційній сфері, підвищилась активність навчально-пізнавальної діяльності. Определены составляющие умений и навыков самоконтроля студентов. Охарактеризованы основные этапы технологии формирования умений и навыков самоконтроля учебной деятельности студентов. Предложено собственную дидактическую технологию формирования умений и навыков самоконтроля в процессе учебно-познавательной деятельности студентов, что содержит пять универсальных этапов: ориентационной, информационный, деятельностно-практический, обобщающий и контрольный. На основании результатов опытно-экспериментальной работы подтверждена целесообразность использования предложенной технологии формирования умений и навыков самоконтроля студентов, поскольку произошли положительные изменения в их мотивационной сфере, повысилась активность учебно-познавательной деятельности. Components of students’ self-control abilities and skills are defined. Basic stages of forming students’ self-control abilities and skills for educational activities are characterized. The paper suggests original didactic technology of forming self-control abilities and skills during students’ educational cognitive activity; it comprises five universal stages: orientation, information, activity and practice, summarizing and monitoring.
  Повний текст PDF - 452.311 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Серьогіна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Серьогіна І. Ю. Технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Серьогіна Ірина Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського