Наукова періодика України Educational dimension


Мішеніна Т. М. 
Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах / Т. М. Мішеніна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_19
Теоретично обґрунтовано умову ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. Схарактеризовано специфічні риси та особливості ефективної навчально-пізнавальної діяльності. Розкрито особливості організації науково-дослідної роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом в умовах навчального пошуку. Стверджено, що важливим аспектом науково-дослідницької діяльності майбутніх фахівців є формування творчої особистості в умовах посилення ролі фундаментальної загальнонаукової підготовки студентів. Теоретически обосновано условие эффективного формирования дидактической компетентности будущих учителей филологических специальностей в высших педагогических учебных заведениях путем последовательного интегрирования науки и учебно-воспитательного процесса. Охарактеризованы специфические черты и особенности эффективной учебно-познавательной деятельности. Раскрыты особенности организации научно-исследовательской работы студентов на основе применения методов научного познания как методов овладения учебным предметом в условиях учебного поиска. Признано, что важным аспектом научно-исследовательской деятельности будущих специалистов является формирование творческой личности в условиях усиления роли фундаментальной общенаучной подготовки студентов. Integration of science and educational process as a condition for forming future philology teachers’ didactic competence in pedagogical higher education institutions 44 A theoretical substantiation is provided for the condition of effective forming of future philology teachers’ didactic competence in pedagogical higher education institutions by consistent integration of science and educational-upbringing process. Specific features and peculiarities of efficient educational cognitive activity are characterized. Peculiarities of organizing students’ scientific research activity based on using methods of scientific cognition as the methods of mastering academic subject under the condition of educational research are revealed.
  Повний текст PDF - 457.23 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мішеніна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мішеніна Т. М. Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах / Т. М. Мішеніна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мішеніна Тетяна Михайлівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського