Наукова періодика України Educational dimension


Дороніна Т. О. 
Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес / Т. О. Дороніна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 97-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_18
Проаналізовано світову практику впровадження ґендерної теорії в освіту країн Західної Європи та Північної Америки щодо введення ґендерної освіти в навчальний процес. Відзначено, що ґендерну проблематику досліджують наукові центри, освітні департаменти та відділення; програми з жіночої, ґендерної проблематики запроваджені в більшості закордонних університетів. Наголошено, що країни з розвиненою демократією нині мають значний теоретико-методичний доробок із упровадження ґендерної теорії на різних освітніх рівнях і зосереджені на питаннях, які мають глобально-цивілізаційний характер. Аргументовано, що вивчення досвіду інших країн щодо запровадження ґендерного компонента в освіту доводить, що ґендерна освіта та виховання є необхідним складником загального процесу демократизації суспільства й запорукою існування суспільства рівних прав і рівних можливостей. Проанализирована мировая практика внедрения гендерной теории в образование стран Западной Европы и Северной Америки по введению гендерного образования в учебный процесс. Отмечено, что гендерную проблематику исследуют центры, образовательные департаменты и отделения; программы по женской, гендерной проблематике введены в большинстве зарубежных университетов. Отмечено, что в странах с развитой демократией сейчас имеют значительные теоретико-методические наработки по внедрению гендерной теории на разных образовательных уровнях и сосредоточены на вопросах, которые имеют глобально-цивилизационный характер. Аргументировано, что изучение опыта других стран по внедрению гендерного компонента в образование доказывает, что гендерное образование и воспитание является необходимой составляющей общего процесса демократизации общества и залогом существования общества равных прав и равных возможностей.World practice of implementing gender theory into education of Western European and Northern American countries regarding introduction of gender education into educational process is analyzed. It is noted, that the gender issues are being researched by science centers, educational departments and units; curriculums on female, gender issues are implemented in majority of foreign universities.
  Повний текст PDF - 523.976 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дороніна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дороніна Т. О. Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес / Т. О. Дороніна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 97-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дороніна Тетяна Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського