Наукова періодика України Educational dimension


Казанжи І. В. 
Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Казанжи // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_17
Визначено поняття готовності до професійної діяльності. Окреслено етапність у формуванні готовності майбутніх учителів до професійної діяльності: довузівська підготовка (педагогічні класи, профорієнтаційна робота у школі); навчання у вищому навчальному закладі; професійна адаптація випускників педагогічних навчальних закладів. Виявлено взаємозв’язок виховної діяльності вчителя початкових класів із процесом його підготовки та станом готовності до її здійснення. Зроблено висновок, що успіх реалізації усіх ланок педагогічної підготовки студентів визначається впровадженням у практику навчання нових підходів до його організації і сучасних педагогічних технологій. Розробляючи і впроваджуючи нові технології у навчальний процес педагогічного університету, слід подбати про те, щоб змінити ставлення студентів до педагогічної роботи, стимулювати позитивну мотивацію і прагнення займатися позаурочною виховною роботою, забезпечити ситуацію успіху для кожного студента.Определено понятие готовности к профессиональной деятельности. Определена этапность в формировании готовности будущих учителей к профессиональной деятельности: довузовская подготовка (педагогические классы, профориентационная работа в школе); обучение в высшем учебном заведении; профессиональная адаптация выпускников педагогических учебных заведений. Выявлена взаимосвязь воспитательной деятельности учителя начальных классов с процессом его подготовки и состоянием готовности к ее осуществлению. Сделан вывод о том, что успех реализации всех звеньев педагогической подготовки студентов определяется внедрением в практику обучения новых подходов к его организации и современных педагогических технологий. Разрабатывая и внедряя новые технологии в учебный процесс педагогического университета, следует позаботиться о том, чтобы изменить отношение студентов к педагогической работе, стимулировать положительную мотивацию и стремление заниматься внеурочной воспитательной работой, обеспечить ситуацию успеха для каждого студента.The notion of preparedness for professional activity is defined. Phases of forming future teachers’ preparedness for professional activity are outlined: pre-university training (pedagogical classes, career orienting work at schools); studying in higher education establishment; professional adaptation of graduates from pedagogical educational institutions. Interconnection between primary teacher’s upbringing activities with the process of their training and level of preparedness for its execution is revealed. It is concluded, that successful implementation of all elements of students’ pedagogical training is defined by introducing new organizational approaches and modern pedagogical technologies to the practice of learning.
  Повний текст PDF - 439.822 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Казанжи І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Казанжи І. В. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Казанжи // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Казанжи Ірина Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського