Наукова періодика України Educational dimension


Бондар Л. А. 
Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитномодульною системою організації навчально-виховного процессу / Л. А. Бондар // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_12
Окреслено шляхи оптимізації самостійної роботи студентів-філологів як важливої складової навчального процесу в педагогічному виші. Конкретизовано етапи та її змістові характеристики в умовах кредитно-модульної системи організації дидактичного процесу. Акцентовано особливу увагу на мотивах самостійної навчальної діяльності. Виокремлено чотири рівні самостійної діяльності студентів. Проаналізовано роль зовнішніх і внутрішніх чинників у організації самостійної роботи. Розроблено модель активізації самовиховання майбутніх фахівців-філологів, компонентами якої є чотири основні взаємозумовлені і взаємопов’язані етапи: організаційно-мотиваційний, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний та інтеграційно-творчий. Запропонована модель відображає динаміку розвитку самовиховної активності студентів-філологів, яку доцільно впроваджувати в навчально-виховний процес поетапно, охоплюючи аудиторну та виховну роботу. Определены пути оптимизации самостоятельной работы студентов-филологов как важной составляющей учебного процесса в педагогическом вузе. Конкретизированы этапы и ее содержательные характеристики в условиях кредитно-модульной системы организации дидактического процесса. Акцентировано особое внимание на мотивах самостоятельной учебной деятельности. Выделены четыре уровня самостоятельной деятельности студентов. Проанализирована роль внешних и внутренних факторов в организации самостоятельной работы. Разработана модель активизации самовоспитания будущих специалистов-филологов, компонентами которой являются четыре основных взаимообусловленных и взаимосвязанных этапа: организационно-мотивационный, информационно-содержательный, операционно-деятельностный и интеграционно-творческий. Предложенная модель отражает динамику развития самовоспитуемой активности студентов-филологов, которую целесообразно внедрять в учебно-воспитательный процесс поэтапно, охватывая аудиторную и воспитательную работу. Ways of optimizing philology students’ independent learning as an important part of educational process in pedagogical higher education institution are outlined. Its stages and substantial features under credit-modular system of organization of didactic process are clarified. Particular attention is paid to the motives of independent educational activity. Four levels of students’ independent activity are specified. Role of external and internal factors in organization of independent work is analyzed. Model of boosting future professional philologists’ self-education is developed with four basic mutually determinated and interconnected stages as its components: organizational-motivational, informational-substantial, operational/activity-based and integrative-creative.
  Повний текст PDF - 444.367 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар Л. А. Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитномодульною системою організації навчально-виховного процессу / Л. А. Бондар // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського