Наукова періодика України Educational dimension


Тамбовська Х. 
Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки / Х. Тамбовська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 660-664. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_112
З’ясовано поняття інтелектуальної культури. Розглянуто найсприятливіші умови становлення у майбутніх вчителів інтелектуальної культури. Виявлено, що однією з провідних умов є формування в студентів прийомів інтелектуальної діяльності. Прийом інтелектуальної діяльності є системою розумових та практичних дій, або операцій, виконуваних для досягнення певної мети. Стверджено, що учитель, який свідомо володіє прийомами інтелектуальної діяльності, спроможний організувати на високому рівні навчально-виховний процес. Отже, необхідна спеціальна система з оволодіння студентами прийомами інтелектуальної діяльності. Определено понятие интеллектуальной культуры. Рассмотрены наиблагоприятнейшие условия формирования и развития у будущих учителей интеллектуальной культуры. Выявлено, что одной из ведущих условий является формирование у студентов приемов интеллектуальной деятельности. Прием интеллектуальной деятельности представляет собой систему умственных и практических действий, или операций, выполняемых для достижения определенной цели. Утверждается, что учитель, который сознательно владеет приемами интеллектуальной деятельности, способен организовать на высоком уровне учебно-воспитательный процесс. Следовательно, необходима специальная система по овладению студентами приемами интеллектуальной деятельности. The notion of intellectual culture is clarified. The most favorable conditions for development of future teachers’ intellectual culture are discussed. It is revealed, that one of the primary conditions is formation of students’ intellectual activity techniques. An intellectual activity technique is a system of mental and practical actions, or operations, performed to reach a certain goal. It is stated, that the teacher, who consciously commands the intellectual activity techniques, is able to organize the learning/upbringing process at a high level. Therefore, a special system for students’ mastering the intellectual activity techniques is needed.
  Повний текст PDF - 443.98 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тамбовська Х.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тамбовська Х. Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки / Х. Тамбовська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 660-664. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_112.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського