Наукова періодика України Educational dimension


Кравцова А. О. 
Підготовка студентів педагогічних факультетів до організації групової форми навчання учнів / А. О. Кравцова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 629-633. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_107
Аргументовано, що готовність майбутнього вчителя початкової школи до організації групової форми навчання учнів ґрунтується на психологічній, педагогічній і предметній підготовці, що передбачає насамперед сформованість особистих якостей педагога. Виявлено суперечність між соціальним замовленням щодо впровадження в освітній процес початкової школи групової форми навчання, з одного боку, та недостатнім рівнем розробленості відповідного науково-теоретичного й дидактичного забезпечення в підготовці майбутніх учителів початкової школи – з іншого. Розглянуто активні й інтерактивні форми і методи навчання, що ґрунтуються на діяльнісних та діалогічних формах пізнання, оскільки головними чинниками розвитку особистості є взаємодія між людьми та предметно-практична діяльність.Аргументировано, что готовность будущего учителя начальной школы к организации групповой формы обучения учащихся основывается на психологической, педагогической и предметной подготовке, что предполагает прежде всего сформированность личных качеств педагога. Выявлено противоречие между социальным заказом по внедрению в образовательный процесс начальной школы групповой формы обучения, с одной стороны, и недостаточным уровнем разработки соответствующего научно-теоретического и дидактического обеспечения в подготовке будущих учителей начальной школы – с другой. Рассмотрены активные и интерактивные формы и методы обучения, основанные на деятельностных и диалогических формах познания, поскольку главными факторами развития личности является взаимодействие между людьми и предметно-практическая деятельность.It is argued, that readiness of a future primary teacher for organizing pupils’ group studies is based on psychological, pedagogical and subject preparedness, which primarily involves well-developed personal qualities of a teacher. The paper reveals contradiction between social request for implementation of group studies into the process of primary education, on the one hand, and insufficient level of development of adequate scientific-theoretical and didactic support for training future primary teachers, on the other hand.
  Повний текст PDF - 442.23 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравцова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравцова А. О. Підготовка студентів педагогічних факультетів до організації групової форми навчання учнів / А. О. Кравцова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 629-633. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_107.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кравцова Аліна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського