Наукова періодика України Educational dimension


Корольський В. В. 
Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності / В. В. Корольський // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 597-601. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_102
Викладено концепцію спецкурсу "Основи підприємницької діяльності" і представлено його змістовні модулі. Наголошено, що у процесі викладання теоретичні питання, пов’язані з професійно орієнтованими знаннями, які студенти одержують під час вивчення машинознавства, педагогіки, психології, соціально-економічних дисциплін. Розкрито практичну складову спецкурсу, що безпосередньо базується на підготовці студентів у процесі вивчення згаданих дисциплін і на уміннях та навичках, які студенти отримують у навчальних майстернях та навчальних кабінетах. Представлено приклади практичних завдань, виконання яких демонструє якість засвоєних знань і умінь студентів майбутніх учителів технологій.Изложена концепция спецкурса "Основы предпринимательской деятельности" и представлены его содержательные модули. Отмечено, что в процессе преподавания теоретические вопросы, связаны с профессионально ориентированными знаниями, которые студенты получают при изучении машиноведения, педагогики, психологии, социально-экономических дисциплин. Раскрыта практическая составляющая спецкурса, непосредственно базирующаяся на подготовке студентов в процессе изучения упомянутых дисциплин и на умениях и навыках, которые студенты получают в учебных мастерских и учебных кабинетах. Представлены примеры практических задач, выполнение которых демонстрирует качество усвоенных знаний и умений студентов – будущих учителей технологий.The concept of special course “Basics of Business” is described and its content modules are presented. It is stressed, that in the process of teaching theoretical questions are linked to professionally oriented knowledge, which the students acquire in the course of studying mechanical engineering, pedagogy, psychology, and social-economical disciplines. Paper reveals the practical component of the special course, directly based on training the students in the process of studying the aforementioned disciplines and on abilities and skills, which students acquire in workshops and classrooms.
  Повний текст PDF - 544.937 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корольський В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корольський В. В. Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності / В. В. Корольський // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 597-601. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_102.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського