Наукова періодика України Educational dimension


Фіногєєва Т. Є. 
Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи / Т. Є. Фіногєєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 590-596. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_101
З’ясовано місце самостійної роботи у процесі навчання майбутніх інженерів-педагогів. Здійснено аналіз навчальних планів підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" Української інженерно-педагогічної академії і визначено співвідношення частки самостійної роботи до аудиторних занять. Доведено, що самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів передбачає використання близько половини загального обсягу навчального часу, отже, таке становище вимагає розроблення нових форм її організації й контролю. Розкрито функції та дидактичні умови самостійної роботи. Зроблено висновок, що задля підвищення ефективності навчання необхідно створювати систему самостійної роботи, результатом якої є формування умінь і навичок самостійної навчальної діяльності, здатності до самонавчання, саморозвитку й самоосвіти. Показано место самостоятельной работы в процессе обучения будущих инженеров-педагогов. Осуществлен анализ учебных планов подготовки по образовательно-квалификационному уровню "Бакалавр" Украинской инженерно-педагогической академии и определено соотношение доли самостоятельной работы к аудиторным занятиям. Доказано, что самостоятельная работа в учебном процессе высших инженерно-педагогических учебных заведений предусматривает использование около половины общего объема учебного времени, следовательно, такое положение требует разработки новых форм ее организации и контроля. Раскрыты функции и дидактические условия самостоятельной работы. Сделан вывод о том, что для повышения эффективности обучения необходимо создавать систему самостоятельной работы, результатом которой является формирование умений и навыков самостоятельной учебной деятельности, способности к самообучению, саморазвитию и самообразованию. The place of independent work in the course of teaching future engineers-educators is clarified. Curriculum plans for those seeking bachelor’s degree of Ukrainian engineering-pedagogical academy are analyzed; the ratio between independent work and class work is determined. It is proven, that independent work in the educational process of higher engineering-pedagogical education institutions involves using about half of all the learning time; therefore, such situation demands development of new forms of its organization and control. Functions and didactic conditions of independent work are dwelled upon.
  Повний текст PDF - 470.665 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фіногєєва Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фіногєєва Т. Є. Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи / Т. Є. Фіногєєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 590-596. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_101.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фіногєєва Тетяна Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського