Наукова періодика України Educational dimension


Олару Ю. Ю. 
Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ / Ю. Ю. Олару // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_8
Розкрито зміст поняття "креативність". Проаналізовано проблему креативності в системі підготовки майбутніх економістів за умов ВНЗ. Обгрунтовано взаємозалежність розвитку креативного компонента особистісного утворення майбутніх фахівців економічного профілю зі створення креативного навчального середовища. Наголошено, що розвиток креативності, як складного особистісного утворення, у якому професійно-особистісні особливості майбутнього фахівця найбільшою мірою взаємодіють з пізнавальними потребами й когнітивною діяльністю у процесі організації особистісно-розвивального навчання. Аргументовано, що створення креативного навчального середовища, зорієнтованого на засвоєння знань, креативне навчання, інтенсифікує набуття нового знання, досвіду креативних дій у сфері професійної діяльності економіста.Раскрыто содержание понятия "креативность". Проанализирована проблема креативности в системе подготовки будущих экономистов в условиях ВУЗ. Обоснована взаимозависимость развития креативного компонента личностного образования будущих специалистов экономического профиля по созданию креативной учебной среды. Отмечено, что развитие креативности, как сложного личностного образования, в котором профессионально-личностные особенности будущего специалиста в наибольшей степени взаимодействуют с познавательными потребностями и когнитивной деятельностью при организации личностно-развивающего обучения. Аргументировано, что создание креативной учебной среды, ориентированной на усвоение знаний, креативное обучение, интенсифицирует приобретение нового знания, опыта креативных действий в сфере профессиональной деятельности экономиста. Meaning of the notion of creativity is specified. Problem of creativity in the system of future economists’ university education is analyzed. Interdependence of development of future economists’ creative component of personality with the establishment of a creative educational environment is proven. Emphasis is made on the development of creativity as a complex facet of personality, where professional and personal features of the future specialist interact the most with cognitive needs and activities in the process of organizing personal-developmental learning. It is argued that establishment of a creative educational environment, focused on mastering the knowledge and creative teaching intensifies acquisition of new knowledge and gaining experience of creative actions in the professional activities of an economist.
  Повний текст PDF - 197.567 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олару Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олару Ю. Ю. Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ / Ю. Ю. Олару // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського