Наукова періодика України Educational dimension


Резунова О. С. 
Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв / О. С. Резунова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 378-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_50
Проаналізовано поняття мотивації навчальної діяльності. Зазначено, що серед дослідників існують розбіжності в поглядах щодо пріоритетності різних видів мотивів для успішності навчальної діяльності. Підкреслено, що найбільш адекватними навчальній діяльності вважаються пізнавальні мотиви – широкі пізнавальні, навчально-пізнавальні, мотиви самоосвіти. Подано класифікацію мотивів за трьома типами: ситуативна мотивація; сугестивна мотивація; мотивація, пов’язана з психологічними особливостями особистості та ставленням до навчального процесу. Доведено, що однією із важливих функцій викладача є стимулювання позитивної мотивації кожного студента в процесі організації різноманітних видів діяльності, зокрема створення викладачем таких ситуацій, які б спонукали студентів до пошуку розв’язання навчальних проблемних ситуацій.Проанализировано понятие "мотивации учебной деятельности". Отмечено, что среди исследователей существуют разногласия во взглядах относительно приоритетности различных видов мотивов для успешности учебной деятельности. Подчеркнуто, что наиболее адекватными учебной деятельности считаются познавательные мотивы – широкие познавательные, учебно-познавательные, мотивы самообразования. Представлена классификация мотивов по трем типам: ситуативная мотивация; суггестивная мотивация; мотивация, связанная с психологическими особенностями личности и отношением к учебному процессу. Доказано, что одной из важных функций преподавателя является стимулирование позитивной мотивации каждого студента в процессе организации различных видов деятельности, в частности создание преподавателем таких ситуаций, которые бы побуждали студентов к поиску решения учебных проблемных ситуаций.The notions of motivation for learning activities are analyzed. It is noted, that there is a controversy among scholars regarding priorities of various kinds of motives for learning activities. Emphasis is made on the cognitive motives being the most relevant to learning activities – expansive cognitive, learning-cognitive motives for self-education. A three-type classification of motives is presented: situational motivation; suggestive motivation; motivation related to psychological features of an individual and their personal attitude towards learning process.
  Повний текст PDF - 277.03 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Резунова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Резунова О. С. Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв / О. С. Резунова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 378-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_50.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Резунова Олена Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського