Наукова періодика України Educational dimension


Даниліна Г. В. 
Формування у студентів технічних спеціальностей прийомів навчальної діяльності під час вивчення математики / Г. В. Даниліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_5
Конкретизовано сутність поняття "прийом навчальної діяльності". Подано зміст, класифікації, шляхи й засоби, наявні методи формування у студентів технічних спеціальностей прийомів навчальної діяльності під час вивчення математики. Встановлено, що прийоми навчальної діяльності повинні становити систему, адекватну системі досліджуваного матеріалу, до якої висуваються такі вимоги: послідовність, цілісність, системність, нарощування складності й самостійності дій студентів, охоплення змісту всього навчального матеріалу, загальнонавчальних, розумових і математичних складових прийомів навчальної діяльності. Запропоновано для ефективного формування прийомів навчальної діяльності застосування евристичної схеми, що сприяє пошуку розв’язання найбільш розповсюджених математичних завдань. Конкретизирована суть понятия "прием учебной деятельности". Подано содержание, классификации, пути и средства, имеющиеся методы формирования у студентов технических специальностей приемов учебной деятельности при изучении математики. Установлено, что приемы учебной деятельности должны составлять систему, адекватную системе изучаемого материала, к которой предъявляются следующие требования: последовательность, целостность, системность, наращивание сложности и самостоятельности действий студентов, охват содержания всего учебного материала, общеучебных, умственных и математических составляющих приемов учебной деятельности. Предложено для эффективного формирования приемов учебной деятельности применение эвристической схемы, способствующей поиску решения наиболее распространенных математических задач.Meaning of the notion “learning technique” is clarified. The paper presents content, classifications, ways, means and available methods of shaping the Engineering students’ learning techniques in the process of studying mathematics. It is established that the learning techniques should form a system relevant to the system of the researched material, requirements to which include consistency, integrity, systematic organization, increase in the difficulty and independency of students’ work, complete coverage of the study material, universal, cognitive and mathematical elements of the learning techniques.
  Повний текст PDF - 168.138 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Даниліна Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Даниліна Г. В. Формування у студентів технічних спеціальностей прийомів навчальної діяльності під час вивчення математики / Г. В. Даниліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського