Наукова періодика України Educational dimension


Пермяков О. А. 
Формування творчих здібностей учнів засобами нових педагогічних технологій / О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова, Л. В. Бурман // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_49
Розглянуто тлумачення понять "здібності", "педагогічні технології". Проаналізовано зміст творчих здібностей учнів. Наголошено, що кожний учень – неповторна індивідуальність, і тому характеризується своїм унікальним набором здібностей. Визначено основні шляхи формування творчих здібностей засобами нових дидактико-методичних засобів, які допомагають моделювати навчально-виховний процес. Запропоновано технологію використання на уроках навчальних і навчально-творчих завдань, які стимулюють розвиток творчих здібностей. Зосереджено особливу увагу на готовності вчителя до творчого пошуку разом з учнями, уміння створювати атмосферу продуктивного пізнання на уроках. Звернено увагу на педагогові, що формує творчі здібності учнів, а отже, й творчий потенціал особистості, тому зобов’язаний бути новатором за своєю сутністю. Тільки тоді нові ідеї, інноваційні прийоми допоможуть йому впроваджувати педагогічні технології в навчально-творчий процес. Рассмотрены толкования понятий "способности", "педагогические технологии". Проанализировано содержание творческих способностей учащихся. Отмечено, что каждый ученик – неповторимая индивидуальность, и поэтому характеризуется своим уникальным набором способностей. Определены основные пути формирования творческих способностей средствами новых дидактико-методических средств, которые помогают моделировать учебно-воспитательный процесс. Предложена технология использования на уроках учебных и учебно-творческих задач, которые стимулируют развитие творческих способностей. Сосредоточено особое внимание на готовности учителя к творческому поиску вместе с учениками, умение создавать атмосферу продуктивного познания на уроках. Сосредоточено внимание на педагоге, который формирует творческие способности учащихся, а следовательно, и творческий потенциал личности, поэтому обязан быть новатором по своей сути. Только тогда новые идеи, инновационные приемы помогут ему внедрять педагогические технологии в учебно-творческий процесс.Interpretations of the notions of aptitudes and pedagogical techniques are dwelled upon. Content of pupils’ creativity is analyzed. It is noted, that each pupil is a unique individual, and is characterized by their own set of aptitudes. Main ways of shaping creativity via new didactical-methodical tools aiding to model educational process are defined. A technique of using educational and educational-creative tasks at the lessons is suggested for stimulating development of creativity. Special attention is focused on the teacher’s readiness for creative quest together with the pupils and his or her ability to create the mood of fruitful cognition at the lessons.
  Повний текст PDF - 377.051 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пермяков О.
  • Зеленкова Н.
  • Бурман Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пермяков О. А. Формування творчих здібностей учнів засобами нових педагогічних технологій / О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова, Л. В. Бурман // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_49.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бурман Людмила Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського