Наукова періодика України Educational dimension


Міщенко О. М. 
Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих / О. М. Міщенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_46
Охарактеризовано міжнародні тенденції розвитку освіти дорослих – на категоріальному, практичному, історико-педагогічному рівнях. Розкрито роль освіти дорослих у забезпеченні позитивних змін суспільного життя. Наголошено на важливості проведення порівняльних досліджень у галузі освіти дорослих. Визначено причини відставання освіти дорослих в Україні від практики технологічно розвинених європейських країн. Проаналізовано досвід британських дослідників, що визначають різні особливості дорослих, які необхідно враховувати в навчанні, зокрема, наявність у дорослих власної мотивації до навчання. Стверджено, що для забезпечення мобільності змісту освіти дорослих її організаційні форми повинні передбачати механізм неперервного коригування навчальних програм, урахування потреб тих, хто навчається, сучасних наукових знань, що постійно змінюються, та змін соціально-економічної і політичної ситуації у суспільстві.Охарактеризованы международные тенденции развития образования взрослых – на категориальном, практическом, историко-педагогическом уровнях. Раскрыта роль образования взрослых в обеспечении позитивных изменений общественной жизни. Подчеркнута важность проведения сравнительных исследований в области образования взрослых. Определены причины отставания образования взрослых в Украине от практики технологически развитых европейских стран. Проанализирован опыт британских исследователей, определяющих различные особенности взрослых, которые необходимо учитывать в обучении, в частности, наличие у взрослых собственной мотивации к учебе. Утверждено, что для обеспечения мобильности содержания образования взрослых ее организационные формы должны предусматривать механизм непрерывного корректировки учебных программ, учета потребностей обучающихся, современных научных знаний, постоянно меняющихся, и изменений социально-экономической и политической ситуации в обществе.International trends of development of adult education are described on categorial, practical and historical-pedagogical levels. Role of adult education in facilitating positive changes in social life is revealed. Emphasis is made on the importance of conducting comparative research in the field of adult education. Reasons for lagging of Ukrainian adult education behind the practice of technologically developed European countries are defined.
  Повний текст PDF - 305.476 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Міщенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Міщенко О. М. Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих / О. М. Міщенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_46.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського