Наукова періодика України Educational dimension


Тверезовська Н. Т. 
Загальнодидактичні та специфічні принципи роботи в комп'ютерно- орієнтованих навчальних середовищах / Н. Т. Тверезовська, Д. Ю. Касаткін // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 310-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_42
Розглянуто особливості навчання студентів у комп’ютерно-орієнтованих навчальних середовищах. Визначено загальнодидактичні й специфічні принципи, які застосовуються у процесі використання комп’ютерно-орієнтованих навчальних середовищ. Проаналізовано принципи: гуманізації, інтерактивності, індивідуалізації, ідентифікації, доцільності. Наголошено, що ефективність підготовки студентів залежить від цілеспрямованого процесу формування готовності до організації особистісно-розвивального навчання в комп’ютерно-орієнтованому середовищі, яке реалізується як цілісна система з певними характеристиками. Зауважено, що застосування комп’ютерно-орієнтованих навчальних середовищ має бути технологічно й операційно доступним для студентів і більш ефективним порівняно з іншими навчальними засобами. Рассмотрены особенности обучения студентов в компьютерно-ориентированной учебной среде. Определены общедидактические и специфические принципы, которые применяются в процессе использования компьютерно-ориентированной учебной среды. Проанализированы принципы: гуманизации, интерактивности, индивидуализации, идентификации, целесообразности. Отмечено, что эффективность подготовки студентов зависит от целенаправленного процесса формирования готовности к организации личностно-развивающего обучения в компьютерно-ориентированной среде, которое реализуется как целостная система с определенными характеристиками. Акцентировано внимание на том, что применение компьютерно-ориентированной учебной среды должно быть технологически и операционно доступно для студентов и более эффективным по сравнению с другими учебными средствами. Specific features of teaching students in computer-oriented educational environment are discussed. General didactic and peculiar principles used in computer-oriented educational environment are specified. Principles of humanization, interactivity, individualization, identification and expediency are analyzed. It is observed, that the efficiency of students’ training depends on deliberate formation of readiness for organizing personally oriented developing education in a computer-oriented environment being implemented as a holistic system with certain features. It is concluded that using computer-oriented educational environment should be technologically and operationally available for the students and be more efficient compared to other teaching tools.
  Повний текст PDF - 235.002 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тверезовська Н.
  • Касаткін Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тверезовська Н. Т. Загальнодидактичні та специфічні принципи роботи в комп'ютерно- орієнтованих навчальних середовищах / Н. Т. Тверезовська, Д. Ю. Касаткін // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 310-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тверезовська Ніна Трохимівна (1965–) (педагогічні науки)
  • Касаткін Дмитро Юрійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського