Наукова періодика України Educational dimension


Побережна Н. О. 
До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій / Н. О. Побережна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 278-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_38
Акцентовано увагу на тому, що метою реформування освіти є як підвищення фундаментальності освіти, так і посилення її практичної спрямованості, інтенсифікації освітнього процесу за рахунок раціонального поєднання традиційних й інноваційних форм навчання, інформатизації освіти, яка грунтується на впровадженні інформаційних технологій навчання. Розкрито поняття "ком’ютерно-орієнтоване навчальне середовище" та сформульовано вихідні вимоги до нього. Зазначено, що органічне впровадження комп’ютерно-орієнтованих технологій до загального процесу вивчення навчальних дисциплін забезпечує можливість їх дистанційного вивчення. Представлено структуру навчально-методичного комплексу на основі інформаційних технологій. Зауважено, що тільки дотримання умов впровадження інформаційних технологій та здійснення необхідних змін у їх елементах може забезпечити адаптованість педагогічній системі, яка набуде нової, більш високої якості, що забезпечить підготовку майбутніх фахівців. Акцентировано внимание на том, что целью реформирования образования является как повышение фундаментальности образования, так и усиление его практической направленности, интенсификации образовательного процесса за счет оптимального сочетания традиционных и инновационных форм обучения, информатизации образования, основанных на внедрении информационных технологий обучения. Раскрыто понятие "компьютерно-ориентированная учебная среда" и сформулированы исходные требования к нему. Показано, что органичное внедрение компьютерно-ориентированных технологий в общий процесс изучения учебных дисциплин обеспечивает возможность их дистанционного изучения. Представлена структура учебно-методического комплекса на основе информационных технологий. Указано на то, что только соблюдение условий внедрения информационных технологий и осуществления необходимых изменений в их элементах может обеспечить адаптированность педагогической системе, приобретая новое, более высокое качество, что обеспечит подготовку будущих специалистов. Attention is focused on the goal of reforming education being both enhancing its fundamentality and deepening its focus on practice, as well as intensifying the educational process via the most efficient combination of traditional and innovative forms of teaching and informatization of education, based on implementation of educational IT. Meaning of notion “computer-oriented learning environment” is revealed and initial requirements to it are defined.
  Повний текст PDF - 341.856 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Побережна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Побережна Н. О. До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій / Н. О. Побережна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 278-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Побережна Наталія Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського