Наукова періодика України Educational dimension


Аннюк О. А. 
Формування мотиваційно-потребнісної сфери майбутніх учителів у процесі навчання в педагогічному інституті / О. А. Аннюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_3
Акцентовано особливу увагу на потребах і мотивах як джерелах активності творчої особистості. Розкрито сутність процесу самоактуалізації особистості в діяльності. Наголошено, що результатом процесу самоактуалізації повинно стати формування професійного образу особистості. Стверджено, що основою навчання, спрямованого на розвиток індивідуальності студента, є "Я-концепція" як один з чинників успішності навчання у ВНЗ. Підкреслено, що в процесі формування мотиваційно-потребнісної сфери майбутнього фахівця, викладачі педагогічного закладу повинні приділяти увагу формуванню рефлексивної та комунікативної культури студентів. Зазначено, що позитивна оцінка дій студентів під час навчання у ВНЗ сприяє формуванню мотиваційно-потребнісної сфери майбутнього вчителя, стимулюючи його націленість на успіх.Акцентировано особое внимание на потребностях и мотивах как источниках активности личности. Раскрыта сущность процесса самоактуализации личности в деятельности. Отмечено, что результатом процесса самоактуализации должно стать формирование профессионального образа личности. Подтверждено, что основой обучения, направленного на развитие индивидуальности студента, является "Я-концепция" как один из факторов успешного обучения в ВУЗ. Подчеркнуто, что в процессе формирования мотивационно-потребностной сферы будущего специалиста, преподаватели педагогического заведения должны уделять внимание формированию рефлексивной и коммуникативной культуры студентов. Сделан вывод, что положительная оценка действий студентов во время обучения в ВУЗ способствует формированию мотивационно-потребностной сферы будущего учителя, стимулируя его нацеленность на успех.Particular attention is paid to the needs and motives as activity sources of a creative personality. Meaning of the process of personal self-actualization in activities is explained. Emphasis is made on the formation of one’s professional image as a result of the process of self-actualization. Article claims that the basis of education, aimed at the students’ personal development is the self-concept as one of the factors of successful university education. It is highlighted that in the process of shaping future professional’s motivation-needs sphere university teachers should pay attention to forming students’ reflexive and communicational culture. A conclusion is made that positive assessment of students’ activities during university education facilitates formation of motivation-needs sphere of the future teachers, prompting their aiming to success.
  Повний текст PDF - 157.398 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Аннюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Аннюк О. А. Формування мотиваційно-потребнісної сфери майбутніх учителів у процесі навчання в педагогічному інституті / О. А. Аннюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського