Наукова періодика України Educational dimension


Костриця Н. М. 
Використання ідей синергетичного підходу в культурологічній освіті / Н. М. Костриця // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 207-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_29
Розглянуто синергетику як новий напрям науки про еволюцію матерії та її поведінку, покликаний вирішувати психологічні, дидактичні, культурологічні й світоглядні проблеми утворення, які виникли в результаті ускладнення навколишнього духовного, соціального, природного світу. Розкрито основну мету синергетичної освіти – домогтися того, щоб у молоді, яка навчається, були чітко сформовані синергетичні цінності. Підкреслено, що це можна забезпечити у результаті ретельного засвоєння основ теорії самоорганізації. Сформульовано основні завдання синергетичного підходу до побудови системи культурологічної підготовки майбутніх фахівців-аграрників. Рассмотрена синергетика как новое направление науки об эволюции материи и ее поведения, которая призвана решать психологические, дидактические, культурологические и мировоззренческие проблемы образования, возникшие в результате осложнения окружающей духовного, социального, природного мира. Раскрыта основная цель синергетической образования – добиться того, чтобы у молодежи, которая учится, были четко сформированы синергетические ценности. Подчеркнуто, что это можно обеспечить в результате тщательного усвоения основ теории самоорганизации. Сформулированы основные задачи синергетического подхода к построению системы культурологической подготовки будущих специалистов-аграрников. Synergy is dwelled upon as a new trend in the science of evolution and behavior of matter, aimed to resolve psychological, didactical, culturological and worldview issues of formation, arising from complication of spiritual, social and natural environment. The primary purpose of synergistic education is revealed as achieving adoption of distinctly developed synergistic values by the studying youth. Emphasis is made on the possibility to accomplish this goal via diligent mastering the basics of the self-organization theory. The paper defines basic tasks for synergistic approach to building a system of culturological training of future agricultural specialists.
  Повний текст PDF - 216.755 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костриця Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костриця Н. М. Використання ідей синергетичного підходу в культурологічній освіті / Н. М. Костриця // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 207-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Костриця Наталія Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського