Наукова періодика України Educational dimension


Доброскок І. І. 
Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів / І. І. Доброскок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_26
Окреслено підходи для формалізації процесу структурування навчальних курсів галузі знань "Соціальна педагогіка" залежно від обраного способу подання навчального матеріалу. Проаналізовано елементи змістового блоку навчальних курсів галузі знань "Соціальна педагогіка". Розкрито рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів. Охарактеризовано групи навчальних елементів. Виокремлено творчий, дослідницький рівень, який передбачає самостійне конструювання об’єктивно нової орієнтирної основи діяльності. Означено рівні сформованості знань відповідно до характеристики діяльності майбутніх фахівців.Определены подходы к формализации процесса структурирования учебных курсов области знаний "Социальная педагогика" в зависимости от выбранного способа представления учебного материала. Проанализированы элементы содержательного блока учебных курсов области знаний "Социальная педагогика". Раскрыты уровни эффективности организации учебной деятельности будущих социальных педагогов. Охарактеризованы группы учебных элементов. Выделен творческий, исследовательский уровень, который предусматривает самостоятельное конструирование объективно новой ориентирной основы деятельности. Отмечены уровни сформированности знаний в соответствии с характеристикой деятельности будущих специалистов.Paper outlines approaches to formalizing the structuring of Social Pedagogy curriculums depending on the chosen way of presenting educational material. Elements of Social Pedagogy curriculum’s content are analyzed. Levels of efficiency of organizing future social educators’ learning activity are revealed. Groups of educational elements are characterized. Author determines creative, exploratory level involving independent construction of objectively new focus, underlying the activity. Levels of knowledge development according to the specifics of future specialist’s activities are outlined.
  Повний текст PDF - 316.414 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доброскок І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доброскок І. І. Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів / І. І. Доброскок // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Доброскок Ірина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського