Наукова періодика України Educational dimension


Соловйова Н. Д. 
Удосконалення проведення уроків англійської мови / Н. Д. Соловйова, Л. Ф. Сорочан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 137-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_21
Обгрунтовано проведення конкурсів з удосконалення професійної компетентності учителів. Проаналізовано уроки англійської мови, проведені учителями під час конкурсу "Учитель року–2012 (номінація: Англійська мова)" у Дніпропетровській області. Проаналізовано типові помилки учителів у процесі проведення уроків англійської мови. Виявлено, що помилки, є недоліками під час підготовки учителя у ВНЗ та на курсах підвищення кваліфікації, зокрема: професійні вміння визначати актуальність роботи, об’єкт, предмет дослідження, оформлення літератури – ті вміння, які мають розвиватися за умов написання декількох курсових робіт і випускної роботи після закінчення ВНЗ. Подано рекомендації з підвищення ефективності проведення уроків іноземної мови.Обосновано проведение конкурсов по совершенствованию профессиональной компетентности учителей. Проанализированы уроки английского языка, проведенные учителями во время конкурса "Учитель года-2012" (номинация: Английский язык) в Днепропетровской области. Проанализированы типичные ошибки учителей при проведении уроков английского языка. Указано на то, что ошибки, являются недостатками при подготовке учителя в ВУЗ и на курсах повышения квалификации, в том числе: профессиональные умения определять актуальность работы, объект, предмет исследования, оформление литературы – те умения, которые должны развиваться при написании нескольких курсовых работ и выпускной работы при окончании ВУЗ. Даны рекомендации по повышению эффективности проведения уроков иностранного языка.Holding contests on enhancing professional competence of teachers is substantiated. The paper analyzes English lessons, conducted by teachers in the contest “Teacher of the year-2012 (nomination: English language)” held in Dnipropetrovsk province. Typical mistakes made by teachers at English lessons are analyzed. It is revealed that these mistakes stem from the flaws of teacher training in the universities and at the advanced training courses; they include professional abilities to determine the topicality of work, object and subject of research and compiling bibliography – abilities meant to develop while writing several course projects and the graduation thesis. Recommendations on improving the efficiency of foreign language lessons are given.
  Повний текст PDF - 211.219 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соловйова Н.
  • Сорочан Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соловйова Н. Д. Удосконалення проведення уроків англійської мови / Н. Д. Соловйова, Л. Ф. Сорочан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 137-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соловйова Наталія Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського