Наукова періодика України Educational dimension


Голоденко С. М. 
Астрономічні спостереження як спосіб формування астрономічних знань / С. М. Голоденко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_16
Розглянуто астрономічні спостереження, які є джерелом фактичних знань, що уможливлюють пояснення астрономічних явищ, а також вивчення фізичних характеристик небесних сил і сутності фізичних процесів у космічному просторі. Акцентовано особливу увагу на модернізації освіти, реалізованій на компетентісній основі. Розкрито спосіб формування компетентності студентів, що грунтується на інструментальних уміннях та навичках під час виконання астрономічних спостережень. Запропоновано практичні роботи, які поглиблюють знання та вдосконалюють практичні навички студентів під час вивчення небесних тіл. З’ясовано, що такі практичні роботи мають великий емоційний вплив на студентів; активізується пізнавальна діяльність, розвиток мислення, що позитивно впливає на їх навчальну діяльність, викликає інтерес до предмету.Изучены астрономические наблюдения, которые являются источником фактических знаний, позволяющие объяснить астрономические явления, изучить физические характеристики небесных сил и сущности физических процессов в космическом пространстве. Акцентировано особое внимание на модернизации образования, реализованной на компетентностной основе. Раскрыт способ формирования компетентности студентов, основывающийся на инструментальных умениях и навыках при выполнении астрономических наблюдений. Предложены практические работы, которые углубляют знания и совершенствуют практические навыки студентов при изучении небесных тел. Установлено, что такие практические работы имеют большое эмоциональное воздействие на студентов; активизируется познавательная деятельность, развитие мышления, что положительно влияет на их учебную деятельность, вызывает интерес к предмету.The article deals with astronomical observations as a source of factual knowledge enabling to explain astronomical phenomena and to study physical characteristics of celestial objects as well as the essence of physical processes in space. Particular attention is paid to the competence-based modernization of education. A way of forming students’ competence is revealed, where the development of competence is based on instrumental abilities and skills in the process of astronomical observations. Practical activities for broadening students’ knowledge and improving practical skills in the process of studying celestial objects are suggested. It is established that such practical activities have a great emotional impact on students; cognitive activity and development of thinking are boosted, which has a positive effect on their learning activities and invokes interest for the subject.
  Повний текст PDF - 298.238 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голоденко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голоденко С. М. Астрономічні спостереження як спосіб формування астрономічних знань / С. М. Голоденко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського