Наукова періодика України Educational dimension


Скидан С. О. 
Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект / С. О. Скидан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_13
Висвітлено проблему мотивації навчальної діяльності у наукових дослідженнях. Розкрито зміст мотивації в межах таких складників, як професійна мотивація; мотивація до оволодіння іноземною мовою та іншомовні здібності. Підкреслено, що особливе значення має мотивація навчальної і професійної діяльності, – знаючи мотиви навчання, можна активніше впливати на їх формування. Визначено чинники, що сприяють формуванню мотивації навчальної діяльності у процесі засвоєння іноземних мов. Доведено, що формування мотивації учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов грунтується на сукупності певних закономірностей побудови навчальної моделі, яку запропонував автор.Освещена проблема мотивации учебной деятельности в научных исследованиях. Раскрыто содержание мотивации в рамках таких составляющих, как профессиональная мотивация; мотивация к овладению иностранным языком и иноязычные способности. Подчеркнуто, что особое значение имеет мотивация учебной и профессиональной деятельности, - зная мотивы учения, можно активно влиять на их формирование. Определены факторы, способствующие формированию мотивации учебной деятельности при усвоении иностранного языка. Доказано, что формирование мотивации учения студентов экономического профиля в процессе изучения иностранных языков основывается на совокупности определенных закономерностей построения учебной модели, которую предложил автор.The paper deals with the problem of motivation for educational activity in academic research. Content of motivation in such components as professional motivation, motivation for mastering foreign language and foreign language abilities is dwelled upon. Emphasis is made on the particular significance of motivation for educational and professional activity – knowing the motives for studying, one can influence their formation more actively. Factors facilitating forming of motivation for educational activity in the process of mastering foreign languages are specified.
  Повний текст PDF - 185.64 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скидан С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скидан С. О. Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект / С. О. Скидан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скидан Сергій Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського