Наукова періодика України Educational dimension


Питинак Т. В. 
Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності / Т. В. Питинак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_11
Актуалізовано проблему визначення концептуальних основ формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету. Запропоновано шляхи професійної підготовки студентів за допомогою оволодіння технікою рефлексації самостійної навчально-пізнавальної та професійної діяльності. Розроблено системно-миследіяльнісні та особистісно-творчі шляхи формування рефлексивних умінь. Визначено педагогічні умови розвитку рефлексії. Зазначено, що для ефективної рефлексії та формування рефлексивних умінь студентів необхідна цілеспрямована організація самостійної навчальної діяльності на науково обгрунтованій основі.Актуализирована проблема определения концептуальных основ формирования рефлексивных умений студентов педагогического университета. Предложены пути профессиональной подготовки студентов с помощью овладения техникой рефлексации самостоятельной учебно-познавательной и профессиональной деятельности. Разработаны системно-мыслительные деятельностные и личностно-творческие пути формирования рефлексивных умений. Определены педагогические условия развития рефлексии. Отмечено, что для эффективной рефлексии и формирования рефлексивных умений студентов необходима целенаправленная организация самостоятельной учебной деятельности на научно обоснованной основе. The issue of specifying conceptual foundations of forming reflective skills of pedagogical university students’ is actualized. Ways of the students’ professional training via mastering reflection on independent studying and professional activity are suggested. Personal-creative and systematic thought-and-activity ways of forming reflective skills are developed. Pedagogical conditions for reflection development are specified. A conclusion is made, that for efficient reflection and formation of the students’ reflective skills a scientifically based deliberate organization of independent studying is necessary.
  Повний текст PDF - 195.771 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Питинак Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Питинак Т. В. Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності / Т. В. Питинак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського