Наукова періодика України | Educational dimension | ||
Пасічна О. В. Інтерактивні технології навчання у вишівському курсі "українська мова (за професійним спрямуванням)" / О. В. Пасічна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_10 Розглянуто сутність інтерактивного навчання. Подано класифікацію інтерактивного навчання. Обгрунтовано необхідність упровадження інтерактивних технологій навчання в курсі "Українська мова (за професійним спрямуванням)". Описано низку технологій, застосування яких під час вивчення навчального матеріалу дозволяє оптимізувати навчальний процес у ВНЗ. Зазначено, що застосування інтерактивних технологій у вишівському курсі "Українська мова (за професійним спрямуванням)" дозволяє урізноманітнити навчальний процес, активізувати творчу діяльність студентів, досягти глибокої внутрішньої мотивації у здобутті нових знань. Рассмотрена сущность интерактивного обучения. Представлена классификация интерактивного обучения. Обоснована необходимость внедрения интерактивных технологий обучения в курсе "Украинский язык (профессиональному направления)". Описан ряд технологий, применение которых при изучении учебного материала позволяет оптимизировать учебный процесс в ВУЗ. Акцентировано внимание на том, что применение интерактивных технологий в вузовских курсе "Украинский язык профессионального направления" позволяет разнообразить учебный процесс, активизировать творческую деятельность студентов, достичь глубокой внутренней мотивации в получении новых знаний. Essence of interactive teaching is discussed. Classification of interactive teaching is presented. Necessity of introducing interactive teaching techniques to the curriculum “Ukrainian language (for professional purposes)” is proven. A range of techniques for optimizing educational process in universities is outlined. A conclusion is made, that application of interactive techniques in the university curriculum “Ukrainian language (for professional purposes)” enables diversification of the educational process, intensification of students’ creative activity, and achievement of a strong inner motivation for acquiring new knowledge. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пасічна О. В. Інтерактивні технології навчання у вишівському курсі "українська мова (за професійним спрямуванням)" / О. В. Пасічна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |