Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Смирнова Н. В. 
Врахування особистісних факторів споживача як запорука формування комплексу маркетингу підприємства / Н. В. Смирнова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 5(2). - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_5%282%29__25
  Повний текст PDF - 174.574 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смирнова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смирнова Н. В. Врахування особистісних факторів споживача як запорука формування комплексу маркетингу підприємства / Н. В. Смирнова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 5(2). - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_5(2)__25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смірнова Наталія Володимирівна (технічні науки)
  • Смирнова Наталія Володимирівна (технічні науки)
  • Смирнова Надія Вікторівна (1984–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського