Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Багорка М. О. 
Формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств / М. О. Багорка, В. В. Мартинюк // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 4(1). - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_4%281%29__28
  Повний текст PDF - 311.975 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багорка М.
  • Мартинюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багорка М. О. Формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств / М. О. Багорка, В. В. Мартинюк // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 4(1). - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_4(1)__28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багорка Марія Олександрівна (1974–) (біологічні науки)
  • Мартинюк Валерій Володимирович (1971–) (технічні науки)
  • Мартинюк Володимир Валерійович (технічні науки)
  • Мартинюк Віталій Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського