Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Ткачук М. Ю. 
Застосування онлайн-брендингу у створенні іміджу міста / М. Ю. Ткачук, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_2%282%29__25
  Повний текст PDF - 234.016 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткачук М.
  • Петропавловська С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткачук М. Ю. Застосування онлайн-брендингу у створенні іміджу міста / М. Ю. Ткачук, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_2(2)__25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петропавловська Світлана Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського