Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Пилипенко О. С. 
Формування програм лояльності споживачів в контексті інноваційного маркетингу вітчизняних підприємств / О. С. Пилипенко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_2%282%29__22
  Повний текст PDF - 111.255 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пилипенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пилипенко О. С. Формування програм лояльності споживачів в контексті інноваційного маркетингу вітчизняних підприємств / О. С. Пилипенко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_2(2)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пилипенко Олена Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського