Наукова періодика України Проблеми системного підходу в економіці


Гузевська Л. С. 
Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій / Л. С. Гузевська, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 1(2). - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_1%282%29__22
  Повний текст PDF - 249.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гузевська Л.
  • Петропавловська С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гузевська Л. С. Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій / Л. С. Гузевська, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 1(2). - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_1(2)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петропавловська Світлана Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського