Наукова періодика України | Проблеми системного підходу в економіці | ||
Федорова Н. Є. Маркетингова оцінка впливу системи складників зовнішнього середовища на рівень адаптації комунікативного складника комплексу маркетингу виноробних підприємств / Н. Є. Федорова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 4. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_4_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорова Н. Є. Маркетингова оцінка впливу системи складників зовнішнього середовища на рівень адаптації комунікативного складника комплексу маркетингу виноробних підприємств / Н. Є. Федорова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 4. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_4_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |