![]() | Наукова періодика України | ![]() | Проблеми системного підходу в економіці |
Петропавловська С. Є. Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів / С. Є. Петропавловська, Н. Ю. Лисак, Г. В. Малаховська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 1. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_1_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петропавловська С. Є. Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів / С. Є. Петропавловська, Н. Ю. Лисак, Г. В. Малаховська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 1. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_1_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |