Наукова періодика України | Проблеми системного підходу в економіці | ||
Петропавловська С. Є. Маркетинговий підхід до формування іміджу держави / С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петропавловська С. Є. Маркетинговий підхід до формування іміджу держави / С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |