Наукова періодика України Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти


Руденко М. В. 
Теоретична модель оцінки методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_52
Зазначено, що інтеграційні процеси, що відбуваються в системі вищої освіти мотивують модернізацію та оновлення змісту підготовки майбутніх фахівців для всіх сфер економіки України. Проаналізовано модель методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів з точки зору факторно-критеріального підходу та визначено інтегровані критерії та відповідні показники їх сформованості. Зауважено, що методичну компетентність необхідно трактувати як здатність майбутнього інженера-педагога реалізувати завдання професійної діяльності в педагогічному аспекті у процесі виконання функцій.Указано на то, что интеграционные процессы, происходящие в системе высшего образования мотивируют модернизацию и обновление содержания подготовки будущих специалистов для всех сфер экономики Украины. Проанализирована модель методической компетентности будущих инженеров-педагогов с точки зрения факторно-критериального подхода и определены интегрированные критерии и соответствующие показатели их сформированности. Отмечено, что методическую компетентность необходимо трактовать как способность будущего инженера-педагога реализовать задачи профессиональной деятельности в педагогическом аспекте в процессе выполнения функций.The article is devoted with questions of the morphological analysis of model of methodical competence of future engineers-teachers from the point of view of factor-criterion approach that formulates integration criteria and indexes of determination of them forming.
  Повний текст PDF - 240.052 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Руденко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Руденко М. В. Теоретична модель оцінки методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Руденко Микола Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського