Наукова періодика України | Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти | ||
Руденко М. В. Теоретична модель оцінки методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_52 Зазначено, що інтеграційні процеси, що відбуваються в системі вищої освіти мотивують модернізацію та оновлення змісту підготовки майбутніх фахівців для всіх сфер економіки України. Проаналізовано модель методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів з точки зору факторно-критеріального підходу та визначено інтегровані критерії та відповідні показники їх сформованості. Зауважено, що методичну компетентність необхідно трактувати як здатність майбутнього інженера-педагога реалізувати завдання професійної діяльності в педагогічному аспекті у процесі виконання функцій.Указано на то, что интеграционные процессы, происходящие в системе высшего образования мотивируют модернизацию и обновление содержания подготовки будущих специалистов для всех сфер экономики Украины. Проанализирована модель методической компетентности будущих инженеров-педагогов с точки зрения факторно-критериального подхода и определены интегрированные критерии и соответствующие показатели их сформированности. Отмечено, что методическую компетентность необходимо трактовать как способность будущего инженера-педагога реализовать задачи профессиональной деятельности в педагогическом аспекте в процессе выполнения функций.The article is devoted with questions of the morphological analysis of model of methodical competence of future engineers-teachers from the point of view of factor-criterion approach that formulates integration criteria and indexes of determination of them forming. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Руденко М. В. Теоретична модель оцінки методичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_52.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |