Наукова періодика України | Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти | ||
Зуєва А. Б. Результати дослідження сформованості професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / А. Б. Зуєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_23 Зазначено, що стрімкий розвиток сільськогосподарської галузі зумовлює нові вимоги до професійної підготовки молодших спеціалістів у агротехнічних коледжах. Наведено результати дослідження сформованості професійного мислення майбутніх техніків-механіків аграрної галузі.Указано на то, что стремительное развитие сельскохозяйственной отрасли предопределяет новые требования к профессиональной подготовке младших специалистов в агротехнических колледжах. Приведены результаты исследования сформированности профессионального мышления будущих техников-механиков аграрной отрасли.The paper presents the results of the study of formation of professional thought of future technical mechanics of agriculture. Significance levels and criteria of formation of professional thought of future technical mechanics in universities with I-II levels of accreditation. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зуєва А. Б. Результати дослідження сформованості професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / А. Б. Зуєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |