Наукова періодика України Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти


Янцур М. С. 
Теоретико-методичні засади профорієнтаційної підготовки майбутніх учителів технологій / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_6
Зазначено, що за умов відродження української держави на засадах демократії гостро постає питання про підвищення ролі людини, як професіонала, тому потрібно зорієнтувати особистість на професійне самовизначення у відповідності до потреб суспільства в кадрах. Розглянуто теоретико-методичні засади розбудови системи профорієнтаційної підготовки майбутніх учителів технологій на основі власного досвіду автора та сучасних психолого-педагогічних підходів у галузі профорієнтації. Наголошено на тому, що основою професійного самовизначення є самопізнання та об’єктивна самооцінка індивідуальних особливостей, співставлення своїх професійно важливих якостей, можливостей з вимогами професій та кон’юктурою ринку праці. Указано на то, что в условиях возрождения украинского государства на принципах демократии остро встает вопрос о роли человека, как профессионала, поэтому нужно сориентировать личность на профессиональное самоопределение в соответствии с потребностями общества в кадрах. Рассмотрены теоретико-методические основы развития системы профориентационной подготовки будущих учителей технологий на основе собственного опыта автора и современных психолого-педагогических подходов в области профориентации. Отмечено, что основой профессионального самоопределения является самопознание и объективная самооценка индивидуальных особенностей, сопоставление своих профессионально важных качеств, возможностей к требованиям профессий и конъюнктурой рынка труда.The theoretical and methodological bases of development system of professional orientation training of future teachers of technologies based on their own experience of the author and contemporary psychological and pedagogical approaches in the sphere career counseling are considered in the article.
  Повний текст PDF - 353.535 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Янцур М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Янцур М. С. Теоретико-методичні засади профорієнтаційної підготовки майбутніх учителів технологій / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Янцур Микола Сергійович (1952–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського