Наукова періодика України | Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти | ||
Нестерович Б. І. Організація музично-виховної роботи з дошкільниками в контексті аксіологічних домінант освітнього процесу / Б. І. Нестерович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_37 Висвітлено нові підходи до організації педагогічної практики у контексті сучасних освітніх парадигм. Розглянуто особливості використання музичних ігор у навчально-виховній роботі з молодшими школярами, організації музично-естетичних бесід у початковій школі. Увагу приділено творчому підходу до використання дитячих музичних інструментів у позакласній виховній роботі з молодшими школярами.Освещены новые подходы к организации педагогической практики в контексте современных образовательных парадигм. Рассмотрены особенности использования музыкальных игр в учебно-воспитательной работе с младшими школьниками, организации музыкально-эстетических бесед в начальной школе. Внимание уделено творческому подходу к применению детских музыкальных инструментов во внеклассной воспитательной работе с младшими школьниками.Розкрито теоретико-методичні засади музично-виховної роботи з дошкільниками в контексті забезпечення аксіологічної культури освітнього процесу. Презентовано результати пілотного дослідження шляхів ціннісного змісту музично-виховної роботи з дошкільниками. Зауважено, що оновлення музично-виховної роботи в дитячих навчальних закладах можливе лише за умов переходу на особистісно орієнтовану, аксіологічно забезпечену парадигму виховання в цілому. Раскрыты теоретико-методические основы музыкально-воспитательной работы с дошкольниками в контексте обеспечения аксиологической культуры образовательного процесса. Представлены результаты пилотного исследования путей ценностного содержания музыкально-воспитательной работы с дошкольниками. Отмечено, что обновление музыкально-воспитательной работы в детских учебных заведениях возможно лишь при условии перехода на личностно ориентированную, аксиологически обеспеченную парадигму воспитания в целом.The article reveals the theoretical and methodological principles of musical and educational work with preschool children in the context of the axiological dominants of the educational process. The results of a pilot study of ways of implementing value content of musical and educational work with preschool children are presented. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нестерович Б. І. Організація музично-виховної роботи з дошкільниками в контексті аксіологічних домінант освітнього процесу / Б. І. Нестерович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |