Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Тименко В. П. Професійне самовизначення дизайн-обдарованих учнів мистецьких ліцеїв засобами педагогічної діагностики / В. П. Тименко, Ю. С. Дідовець // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_5 Сформульовано теоретико-методичні засади професійного самовизначення ліцеїстів-митців, які обдаровані здатністю до проектування. Обгрунтовано педагогічну діагностику особистісних чинників дизайн-обдарованості. Запропоновано авторське визначення поняття "дизайн-обдарованість" як покликання учнів до комплексного проектування (наукового, художнього, технічного). Передбачено успішність самовизначення обдарованих ліцеїстів-митців щодо нестандартної міжособистісної професії консалтингу - дизайн-менеджера. Зроблено припущення, що професійне самовизначення ліцеїстів-митців щодо професії дизайн-менеджера буде ефективним у процесі проектно-орієнтованого активного навчання (Project-Based Learning - PjBL). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тименко В. П. Професійне самовизначення дизайн-обдарованих учнів мистецьких ліцеїв засобами педагогічної діагностики / В. П. Тименко, Ю. С. Дідовець // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |